سلام مامانااسم پسرکه صدرابیادبگین لطفا

۱۰ پاسخ

پارسا و صدرا عالین
من خاستم صدرا بذارم یکی از فامیل گذاشت من دیگه منصرف شدم

سهیل
سپهر
سبحان

پارسا

طه
.....

سینا

کسرا.

دوستم صدرا و سلمان هس اسم پسراش

کسرا بهتره .چون سردارو صدرا خیلی نزدیک همن صدا کردنی سخت مبشه . البته نظر منه فقط

پارسا
کسرا
رسا

اهورا ...

سوال های مرتبط

مامان الوین و تودلی مامان الوین و تودلی هفته دوازدهم بارداری