روز ۲یا ۳ زایمان تب شیر کردم حدود ۴۰ دقیقه تب و درد عجیبی داشتم و بعد خوب شدم سر بچه اولم
من لرز شیر گرفته بودم نزدیک چند دقیقه و بعد اروم شدم
یادمه یکی دو روز بعد زایمان به شدت تب کردم یک شب عرق شدیدی کردم ولی بعد و سینه ها به شدت درد گرفت
بعد خوب شد
در زمان های آخر بارداری هم همین طور شدم
بهش فکر نکن
از هر صد تا 20تا میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.