۲ پاسخ

آره پسر من حدودا یک سال پیش از تاب خورد زمین بینیش کج شده بود ،ورم داشت بردمش دکتر گوش حلق بینی جا انداخت براش نه بیهوش کرد ،قوز که هم که نداره ولی چند روز ورم داشت خیلی هم درد کشید بچم استامینوفن بهش میدادم

بچم چند روز پیش خورده زمین بینیش شکسته باید تا زیر دو هفته ببرم دکتر جا بندازه، کسی تجربه داشته بعد از جا انداختن خوب میشه؟ بزرگ بشه بد فرم نمیشه قوز نمیشه؟ ممکنه بیهوشش کنن

سوال های مرتبط