خانوما تو هفته من بده تن ماهی بخورم؟

۶ پاسخ

من چند بار خوردم

اره مباید بخوری،ب ریسکش نمی ارزه،تن ماهی پرِ جیوه هست

نه
هیچی و برای خودت مطلقا ممنوع نکن که ولع پیدا کنی
چندبار خوردنش تو بارداری اشکال نداره

من تو هفته های خیلی پایین هم خوردم،چیزی نمیشه

منم خیلی دوست دارم بخورم

یه بار بخور چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان سورنا و سِوينا مامان سورنا و سِوينا ۶ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان مهیار و تیارا🧸 مامان مهیار و تیارا🧸 ۸ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۷ ماهگی