س بچه ها شما شیر خشت و چطوری به بچهاتون میدین

۶ پاسخ

اندازه یک چهارم قاشق مربا خوری میریختم تو لیوان با تقریبا یکی دو قاشق غذا خوری ابجوش قاطی میکردم هم میزدم بعد از چای صاف کن رد میکردم،سرد که میشد با قطره چکون میدادم بچه میخورد...
من روزی یکبار شیرخشت دادم روزی یکبار هم ترنجبین...خداروشکر زردیش بالا نرفت و اومد پایین

دکتر که من بردم برا زردی پسرم اینو داد گفت هر ۸ ساعت ۱۰ قطره بده زردیشم اومد پایین البته ۲ روز هم تو دستگاه بود ب خودمم گفت عرق کاسنی با خاکشیر بخورم

تصویر

دکتر که من بردم برا زردی پسزم اینو داد گفت هر ۸ ساعت ۱۰ قطره بده زردیشم اومد پایین البته ۲ روز هم تو دستگاه بود ب خودمم گفت عرق کاسنی با خاکشیر بخورم

تصویر

قطره بیلی استاپ بگیر از داروخانه همون شیرخشت ،هر ۱۲ ساعت پنج قطره

سلام گلم نده بهش
بجاش قطره بلی ناستر بگیر بده

شیر خشت رو به بچه نمیدن به بچه هیچی ندید مادر شیر خشت میخوره شیرش زیاد بشه

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی