۱۲ پاسخ

علائم ریفلاکس داره

پسر منم دقیقا همینجوریه

به نظرم یه متخصص گوارش ببرید
من دختر خودم همینجوریه ، رفلاکس داره، کم اشتهاست ، یه دکتر پیدا کردم میخوام ببرمش
دکتر کامبیز افتخاری

خب غذا نخوره وقتی گشنگی بهش فشار بیاره خودش میاد ازت غذا میخاد
پسرمنم هیچی نمیخورد خواهرشوهرم کار شما رو برای دختر دومش انجام داد سر یفره بهش گوشی داد هنوزکه هشت ساله شده نمیتونه ازسرش بندازه
به منم گفتن گوشی بده بزار بخور من ندادم گفتم هر موقع گشنش بشه میاد میخوره
الانم خودش میاد سر سفره خیلی اشتهاش زیاد نیس ولی میخوره کم

بچه منم همینه چاره کار اینه یه چند روز موقع غذاخوردن گوشی ندیم بهشون اگرم نخوردن بیخیال بشیم تا عادت بگیرن

منم مثل شما هستم اگه گوشی نگاه نکنه یک دقیقه هم نمیشینه ،امشب اینقدر گریه کردم که نگو ،دو بار شام داغ کردم آوردم ،بچه بد غذا همینه دیگه یعنی هر روز موقع غذا دادن آرزوی مرگ میکنم ،پیر شدم سر غذا خوردنش دیگه

منم همینه بچم خیلی مغزم در حال انفجاره انقد اوایل بدغذا بود که مجبور شدم با گوشی یادش بدم که حداقل دو لقمه بخوره الان عادت کرده نمیتونم ترکش بدم

خودت باعث شدی عادت کنه

آخه این چه عادتیه دادی دختر حالا بیا ترکش بده

منم دقیقا مثل شما هستم

من حدودا یک ماه ترکش دادم با گوشی.. ولی دهنمو سرویس کرده دگ.. کل سفره میترکه ..

یه متخصص تغذیه خوب ببر منم قراره ببرمش اگه مولتی لیکو بدم مثل بچه عادی غذا میخوره اگه نه لب به هیچی نمیزنه

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم ۴ سالگی
سلام مامانا
فرزند پروری
#پوشک#شیر خشک#گهواره
شما تو جمعی میرید چند تا بچه همه دستشون گوشی هست چطوری بچه تون و نگه می‌دارید سمتشون نره؟

ما هر هفته خونه پدر شوهرم هممون هستیم البته تو یه ساختمان هستیم نمیتونم نرم
۴ تا بچه خواهر شوهر و برادر شوهرم هستن هر کی یه گوشی میگیره دستش بچمم هی میره سرش تو گوشی این تو گوشی اون بعضی موقع ها هم بهش نمیدن گریه میکنه....
یه مدت هفته ای یه بارو یه گوشی داشتم اونو میزدم به شارژ میدادم میگفتم حداقل کله شو تو گوشی شون نکنه اینا هم ندن گریه کنه تا دو ۳ روز مدادم دنبال گوشی می‌گشت هی میگفت کجاس و...
بعد دیدم اینجوری نمیشه چند روز تا میاد از سرش بیافته دوباره همه دور هم جمع میشن روز از نو ...
دیگه از صبح واینمسادم تو ساختمون صبح میرفتم خونه مامانم تا شب شب ام میومدم به بچه ها میگفتم از صبح ما نیستیم بازی کنید شب دیگه میایم چند ساعت و با هم بازی کنید و گوشی و جمع کنید خودمم هی مجبور بودم باهاش بازی کنم مشعولشون کنم که سمت گوشی نرن یا نهایت کارتون بزارم ببینم اوکی بود چند ماه رعایت کردن الان دوباره بچه ها گوش نمیکنن
یکی میگیره دستش بقیه ام دیگه میرن برمیدارن .
چند که اونجا هستیم همش گوشی به دست یکی ام میزاره کنا اون یکی میگیره دستش بچه منم هی دنبالشون....