۸ پاسخ

😂ماشاالله فندق مو نداره این نشکلم ندارع

همه بچه همین طوریه دختر منم موهاشو می‌کشه

دختر منم اینجوری
به زور باید مو هاشو از دستش ازاد کنم

ای خدا ساچلی بالا🤩

وای بچه منم موهاشو میگیره تا جای ک زور داره میکشه بعد گریه میکنه من باید بگیرم بغلم بگم ببخشید ک دیگ گریه نکنه😂😂😂 اگ نگم ساکت نمیشه

ماشاالله بهش عزیزم خدا کنه دختر من کچل نباشه

وای خدایااااااااا موهاشووووووو

اوخودااااا چقد مو 🍓😍

سوال های مرتبط

مامان کوپولَک مامان کوپولَک ۱ ماهگی