۲ پاسخ

پسرمنم همینطور بود تا۳.۴ماهگی که دکتر گفت دیگه شیرت قطع کن بالافاصله کلشو بالا می اورد چون رفلاکس داشت شیرخشک ای ار میدادم شیرخودم مث اون غلیظ نبود که تومعدش بمونه

رفلاکس داره ببر دکتر

سوال های مرتبط