نه اگر زیاد بشه شیر سخت میخوره
حتما ببر دکتر چون زیاد بشه موقع شیر خوردن یا پستونک خوردن خیلی اذیت میشه
فکرنکنم اون برفک سفیدی بخاطرشیره
نه ببر دکتر نیستاتین میده خوب میشه
نگران نباش خطرناک نیس من دخترم یه ماه برفک داشت خودش خوب شد دکتر بردم گفت خیلی کمه نیاز به نیستات هم نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.