آیا برفک دهان نوزاد یک ماهه خطر ناکه

۵ پاسخ

نه اگر زیاد بشه شیر سخت میخوره

حتما ببر دکتر چون زیاد بشه موقع شیر خوردن یا پستونک خوردن خیلی اذیت میشه

فکرنکنم اون برفک سفیدی بخاطرشیره

نه ببر دکتر نیستاتین میده خوب میشه

نگران نباش خطرناک نیس من دخترم یه ماه برفک داشت خودش خوب شد دکتر بردم گفت خیلی کمه نیاز به نیستات هم نیس

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
مامان دخترم گندم⭐ مامان دخترم گندم⭐ ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی