۷ پاسخ

مایعات ،سوپ ،شربت لیمو عسل گرم

دارم اموکسی سیلین میخورم یعنی بده؟

آبجوش بزار ولرم شه بهش آبلیمو عسل بریز تقویتت می‌کنه گلو درد عفونتت هم کم میکنه

بیشتر سوپ و آش و مایعات داغ بخور.

شربت آبلیمو درست کن کم شیرین عسل نزن عسل رحم و باز میکنه ویتامین سی بخور چیزایی ک ویتامین سی داره زیاد بخور سوپ و مایعات هم بخور

دیفین هیدرامین میتونی بخوری. اب جوش عسل بخور. سوپ گرم بخور

من دکترم گفت فقط دفین ساده بخورم همین

سوال های مرتبط

مامان آتاناز،آنیسا🩷 مامان آتاناز،آنیسا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری