مامان ها
برای سزارین مکمل هاتونو از کی قطع کردید

۳ پاسخ

دکتر بمن گفت فقط شیاف رو تا ۳۶ هفتگی ادامه بده بقیشو میخورم

آسپرین باید قطع بشه

مکمل ها باید خورده بشه
فقط آسپرین و شیاف با دستور پزشکت قطع میشه

سوال های مرتبط

مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی