خانوما میخوام سویق بگیرم از کجا بگیرم معتبر باشه؟

۳ پاسخ

من سویق نورو حکیم بانو گرفتم

ولی سویق بهساهم شنیدم خوشمزه ن

من از عطاری معتبر گرفتم

منم میخوام بگیرم
نمیدونم حکیم بانو خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان مهدیار, دوقلوها مامان مهدیار, دوقلوها ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی