هر کی میگه شانسی میگه
ولی فکر کنم عدد بتا بیشتر باشه دختره کمتر باشه پسره
نه پیدا کردی به منم پی وی شو بده
عزیزم اصلاااا صحت نداره
من سونوگرافی کار کردم
فقط اگر بخوای زودتر بدونی ۱۰ هفته شدی میتونی ازمایش خون بدی
تشخیص جنسیت کنی
اگر دیر تر بری از ۱۰ هفته نمیشه فهمید
خیلی عجله دارید بدونید سلفری بدید
از رو بتا نمیشه تشخیص داد میگن عدد به نسبت سن بارداری بالا باشه یعنی دختره ، منبع علمی نداره،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.