۱۱ پاسخ

منم تا قبل بچه کلی به خودم میرسیدم هرروز یه ماسک صورت میزدم همیشه هم آراسته ولی الان وقت نمیکنم موهامم شونه کنم ولی عوضش پسرم ک میخنده برام کافیه

بله خیلی سخته درک میکنم ولی هیچی مهم تر بچهات نیست به ی سنی ک رسیدن مطمعنن برمیگردی به مثل قبل بودنت میتونی راحت ب خودت برسی بیرون بری بگردی فقط باید صبور بود

از لحاظ مالی همه مشکل دارشدن عزیزم برای هیچکس دیگه گل و بلبل نیست اونی که داشت هم بخاطر شرایط اقتصادی بد که ایجاد کردن نمیرسونه ی مادر باید قوی تراز این حرفا باشه

سلام عزیزدلم ، اینکه داری دوتا فرشته رو بزرگ میکنی خودش کلی اجرو پاداش داره، ایشالا ک خوشبختی بچه هاتو ببینی، منم مثل شمام ، بعضی روزا از شدت فشار کار دوستدارم چشامو ببندم یه هفته برم تو کما🤕 زیارت عاشورا صوتی پخش کن تو خونت، بچه هاتم گوش میدن.... ان شاالله ک خدا بهمون کمک کنه بحق امام حسین❤️

کلا سالای اول بچه داری همینه مشخصه ک زندگیت عوض میشه حق داری خستگی داره منم گاهی انقد عصبی میشم نمیدونم چی میگم اصلا ولی حالا امام حسین از بچه ت واجب تر نیست ک غصه شو میخوری

همینکه به بچه هات می‌رسی سرت گرم زندگیته خودش اجر داره. درسته عزاداری خوبه زیارت عاشورا خیلی خوبه بخونی ولی بنظرم بچه هات واجبترن انقد غصه نخور بی شک صاحب عزا حواسش بهت هست

درکت میکنم منم نمیدونم کی محرم شروع شد به هیشکی هم نه زنگ میزنم نه حالی میپرسم وقت نمیکنم

خدا بهت توان بده عزیزم
من تو همین یکی موندم انقدر درگیرم دوتا که جای خود داره واقعا حق داری❤

بخدا منم مثل توام
انقدر سر شام گریه کردم به همه فحش میدادم مامانمم خونمون بود امشب
داد میزدم که هیچوقت دیگه به من حتی به شوخی هم نگید بچه دوم بیار 😭😭😭
زندگیم نابود شده ..

بالاخره چه ازدواج چه بچه دار شدن یکسری محدودیت ها و مسئولیت ها داره ، نا خوداگاه اولویت هات تغییر میکنه ادم مجبوره باهاش کنار بیاد ، وگرنه مجردی این دردسر هارو نداره

میگذره گلم میگذره خواهر منم دوقلو داشت انقد عذاب کشید اون که بنده خدادتو مملکت غریب بود تنهای تنها شوهرشم نمیرسید کمکش کنه اصلااا ولی بعدش خوب شد الان هم به خودش راحت میرسه هم به زندگیش هم بچه هاش توکلت به خدا باشه کم نیاریا بچه هات بت نیاز دارن

چرا دوس داری بمیری؟بخاطر سختیای بچه داری؟

کم نیار خدا بزرگه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته نهم بارداری