امشب هم رفت..موندیم تنها
امام حسین راضی نبود..من روستاام..خونمون اراک بنایی داریم...برادرشوهر ترسو نرفت اراک که یه موقه دزد نزنه خونمون رو..شوهره بدبخت من از شنبه داره میره..ماهم تنهاییم با دخترم..😑😑
برای لذت نیست برای بچه است فقط نمیدونم قمر در عقرب هست یا نه فردا هست
من زدم اینترنت مرجمع تقلیدا گفتن مشکلی نیست
مشکلی نداره اقدام داشته باشید شب اول وسط واخرماه قمری وقمردرعقرب میگن خوب نیست
یه امشبو عشقه 🤣🤣اقدام کن
نکنین بهتره گلم منم با شما یکی هستم ۱۳ سیکلمه ولی تا یکشنبه صبر کنیم خدا بخواد همه چی ممکنه
اقدام کن عزیزم موردی نداره
به نظرم اقدام کن کاره خلاف شرعی که انجام نمیدی
بنظرم نکن
نه عزیراقدام کن
بنظرم ی صلوات بفرست برو تو کارش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.