۶ پاسخ

من حدود یک ماه کمتره از شیر گرفتم
من به توصیه خالم یکدفعه بچرو از شیر گرفتم و مرحله ایش نکردم ک نه لاغر شه نه اذیت
یکم مو برداشتم زدم ب چسب پنج سانتی
اندازه نوک سینم از چسب دراوردم چسب رو زدم نوک سینم .....جوری بزن ک از اون تیکه ای ک از چسب دراوردی موها بیرون بزنه
پسرم روز اول چندشش شد یکم بهونه گرفت روز دوم دست گذاشت روش خوابید روز سوم دیگه نگاشم نکرد خیلی دوره آسونی بود

خودش خود به خود
نخورد دیگه

دختر من شیرخشکی بود از شیر روز شروع کردم وعده ب وعده کمتر درست کردم بعد قطع کردم روزشو شب قبل خواب دادم و بین خواب شبش ، اونارم یک ماه طول کشید هردوسه روز یکبار یک پیمانه کمترش کردم ، خداروشکر راحت گرفتم اذیتمم نکرد

ی هفته اذیت میکنه بعد خوب میشه باید صبوری کنی بسیار

منم میخوام بگیرم

پسرم خیلی وابسته بود تدریجی نتونستم بگیرمش یک دفعه گرفتم دو سه روزاول اذیت کرد اما دورش شلوغ بود اطرافیان سرگرمش میکردن

سوال های مرتبط