من اول از شیر گرفتمش خدارو شکر راحت بود چون خیلی وقت بود توروز نمیخورد بعد یکماهم سر شیشه رو بریدم بهش نشون دادم گفتم سر شیشه تو هاپو برده دیگه سراغشو نگرفت
من سر شیشه رو بریدم نشونش دادم ک خراب شده و دید نمیتونه بخوره.روز اول یکم بهونه گرفت و گریه کرد و الان چند روزه بیخیال شده خدارورشکر
یه قمقمه نی دار هم براش گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.