۸ پاسخ

یک سال و یازده ماهشه پپتی دو بهش میدی

حق داری داری گلم،منم روانی شدم،ولی نگران نباش،خدایی نکرده بخوان بزنن قبلش تخلیه میکنن

سلام عزیزم،همسرتون برگشتن شهرتون؟نیروگاه هنوز فعاله یا نه؟

تا دوسال و نیم چه شیری میخای بدی تجویز دکتر چیه

دختر من تو لیوان نمیخوره😢
یک ماه بود صبحا شیر نمیدادم فقط یک وعده قبل خواب
دو روزه خودش بیدار میشه شیر میخواد فقطم تو شیشه میخوره😢

میشه بهم بگی بچت وزنش چقده

من فعلا با پوشاک خدا حافظی کردم ولی با شیرخشک وشیشه شیر فعلا تصمیم ندارم بگیرم می خوام بهش بدم تا خودش از شیر زده بش وشیشه رو ول کنه

چرا تا دو سالونیم؟!

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا ۲ سالگی
سلام خوبین؟

🍼🍼یه سوال از با تجربه های عزیز:🍼🍼🍼

پسر من اخیرا به شیشه شیرش خیلی وابسته شده ینی شیر تموم میشه تا شب این شیشه خالی تو دهنش باشه. میخوام از شیشه بگیرمش نمیدونم بو برده یا چی خیلی مستاصل شدم.

هم شیرخشک میدم هم پاستوریزه یه قوطی از سهمیه ش مونده. همه ذو تو شیشه میخوره. گاهی تو لیوان میریزم اندازه نصف استکان دو قلوپ میخوره دیگه نمیخوره بعد شیشه یادش میفته قیامت به پا میکنه اصلنم یادش نمیره.
با نی هم بلده این شیر پاکتی هارو با نی میخوره. ولی تو لیوان بدم با نی انقد بازی میکنه آخر همه رو میریزه زمین. حتی نی طعمدار خریدم براش عاشق کاکائو و شکلاته اصلا با نی نخورد شیرو میگفت قیچیش کن شکلاتاشو بخورم 😒


خواستم بپرسم روش؟ وسیله ای جیزی میدونید ک براش جذاب باشه از شیشه بگیرمش؟
لیوان نی دار هم این نی رو شستن خیلی سخته مخصوصا شیر توش بمونه بو میگیره فاسد میشه. لیوان آموزش داشت کوچیکتر که بود اما سوراخاش کوچیک بود خودمون دستکاری کردیم چکه میکنه؛ ببینه خوشش میاد میریزه همه رو زمین. قمقمه هم داره توش آب میخوره. لطفا راهنمایی کنید.