دوستان درد شکم و نفخ طبیعیه؟

۴ پاسخ

وای منم خیلی درد دارم

ماه های اول از نفخ زیاد به ماه شش و هفت میخورد شکمم

اره طبیعی من همش واژنم تیر میکشید انگار یه چیزی میخواست بزنه بیرون

بله عزیزم
اگ درد زیر شکمت غیرقابل تحمل و طولانی شد و یا لک اینا داشتی ن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اولی🩷🥹 مامان اولی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری