۵ پاسخ

شیر خشک بده بهش.کم کم جایگزین شیر خودت کن

از الان شروع کن‌کمش کن تا آخر تابستون بگیرش کلا
منم همین کارو کردم

عزیزم منم مثل توام

دکتر پسرم میگفت اگر بچه بدغذاس و خوردم شیر قالبه ب خوردن غذا این ضررش بیشتر نفعه پس از شیر بگیرید
به جاش بهش شیشه بده

از شیر بگیرش

سوال های مرتبط

مامان پارسا جانم👶🏻 مامان پارسا جانم👶🏻 ۱ سالگی
سلام قشنگا😍🎀
دخترا پسر من ۱ سال و ۴ ماه و ۲۲ روزشه، به سینه خیلی وابسته اس 🥲 یکسره دهنشه🙄🙁
تازگیا غذا هم نمیخوره حتی صبحانه که حداقل همیشه میخورد 🥲 وعده ناهار و شام که بماند نمیخوره کلا😮‍💨
کلا فقط شیر میخوره ، منم شیرم خیلییی کم شده اصلا سیر نمیشه فکر کنم 🥺
توی شب هم مدام چند بار بیدار میشه و گریه میکنه بهانه ی شیر میگیره ،منم شیرم کمه ،و وقتی میخوره سریع شیر نمیاد،چند دقیقه طول می‌کشه بعد یکم میاد و زودم تموم میشه 🫡 خودم قشنگ متوجه میشم که بقیه اش رو الکی دهنشه و هیچی نمیاد🥲
نمی‌دونم چیکار کنم دیگه ، نمی‌دونم کِی و چطور باید از شیر بگیرمش ، اصلا نمیدونم بگیرم غذا خوردنش درست میشه یا نه 🥲🥲
هم خودم یکم خسته شدم هم دلم خیلی براش میسوزه همش با خودم میگم نکنه گرسنه اش هست و چیزی نمیخوره نکنه گرسنه اش باشه و سیر نباشه و میخوابه🥺

البته اینم بگم کلا شیر خودمو خورده و از نظر قد و وزن هم نرماله ولی خب غذا نمیخوره دیگه🙁
نمی‌دونم چیکار کنم واقعا ، تجربه ای دارید؟ 🫠💙