۹ پاسخ

غصه مخو مشکلی نی

دختر منم نزدیک ۵ ماهشه و همچنان غلت نزده 😀
دکتر گفت مهم گردن گرفتن هست وقت برای غلت داره هنوز .
اگر گردن گرفتن اوکیه خودتو اذیت نکن. تامی تایم هم زیاد بذارش

دختر منم غلت نمیزنه داره ۴ ماهه میشه، بجه دوستم از دوماهو نیمگی غلت میزد

سر نشستنشم غصه نخور .دختر من شیش ماهش کامل شد نشست ولی میفتاد هنوزم یهو‌ب هیجان میاد میفته ولی خیلی تعغیر کرده روز بروز تغیرش بیشتر میشه

دختر منم تازه تازه غلت میزنه سینه خیزم نمیتونه بمونه نشستنم نمیتونه
خودشون کم کم راه نیفتن عجله نکن منم حرص میخوردم بقیه زودتر انجام دادن ولی دیدم اهمیتی نداره بیخیال شدم

خواهش میکنم گلم

نه غیر عادی نیست دختر من نزدیک هفت ماهشه تازه غلت میزنه .همه بچه ها یکی نیستن ب حرف دیگران توجه نکن چرا نچرخید چرا نرفت .بموقش میچرخه

نه غیر عادی نیست.
هر بچه ایی یه مدله.الان همه‌ی آدمها یه شکلن؟؟؟؟؟
الکی حساسیت به خرج نده

اره دختر من ۶ماهه غلت زد
تنبلن🫠😂

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۱ سالگی