بالا سرس قرآن بزار من برا دخترم میزاشتم وقتی دنیا اومده بود مادر شوهرمم میگف ت خواب میپره ی تیکه نون با نمک بزار بالا سرش ب مرور خوب میشن تا چهل روز
جدی اینو تا حالا نشنیده بودم ینی از دستاش میترسع جدی
یه رفلکس کاملا طبیعیه باید با یه پارچه نرم و نخی اروم قنداق کنی
انگارکفترمیگیره 😂
بچه های منم اونجورن
قنداق کن نپره عزیزم
بله طبیعیه بهش میگن رفلاکس مورو.چون هنوز پیوندای عصبی نوزادا کامل نشده این تکونا دست خودشون نیس.دکترامیگن باقنداق چسبی اروم ببندید ک نپره بدنشون.
آره طبیعی قنداق کردن خوب نیس بچه باید دستاش و پاهاش آزاد باشه
بچه تازه بدنیا اومده از دستش میترسه قنداق کن اروم میخوابه تا صبح
ن ببر دکتر
قنداقش کنین
قنداق کن از دستاش میترسه
تو خواب میپره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.