دخترم خوابه یهو تو خواب می‌ره دستاش باز میشه طبیعیه!!!

۱۲ پاسخ

بالا سرس قرآن بزار من برا دخترم میزاشتم وقتی دنیا اومده بود مادر شوهرمم میگف ت خواب میپره ی تیکه نون با نمک بزار بالا سرش ب مرور خوب میشن تا چهل روز

جدی اینو تا حالا نشنیده بودم ینی از دستاش میترسع جدی

یه رفلکس کاملا طبیعیه باید با یه پارچه نرم و نخی اروم قنداق کنی

انگارکفترمیگیره 😂
بچه های منم اونجورن

قنداق کن نپره عزیزم

بله طبیعیه بهش میگن رفلاکس مورو.چون هنوز پیوندای عصبی نوزادا کامل نشده این تکونا دست خودشون نیس.دکترامیگن باقنداق چسبی اروم ببندید ک نپره بدنشون.

آره طبیعی قنداق کردن خوب نیس بچه باید دستاش و پاهاش آزاد باشه

بچه تازه بدنیا اومده از دستش میترسه قنداق کن اروم میخوابه تا صبح

ن ببر دکتر

قنداقش کنین

قنداق کن از دستاش میترسه

تو خواب میپره

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی