عزیزم درخاستم قبول کن گلم
رفلاکس دل درد
بچه منم همینطوره
بعضی وقتا بازیگوشی
بعضی وقتا آروغ داره
بعضی وقتا دلش درد داره
بغضی وقتا به قولی شیر کمه حوصله مکیدن نداره
رفلاکس داره احتمالا ببر دکتر حتما دارو بده وگرنه اعتصاب شیر میکنه خدای نکرده
دختر من موقع شیر خوردن سرش تکون میده شیطون شده و بازیگوش😅😅😅
رفلاکس مث بچه من
شیر خودتو می خوره؟
دل درد داره لابد
رفلاکس 😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.