۹ پاسخ

عزیزم درخاستم قبول کن گلم

رفلاکس دل درد

بچه منم همینطوره
بعضی وقتا بازیگوشی
بعضی وقتا آروغ داره
بعضی وقتا دلش درد داره
بغضی وقتا به قولی شیر کمه حوصله مکیدن نداره

رفلاکس داره احتمالا ببر دکتر حتما دارو بده وگرنه اعتصاب شیر میکنه خدای نکرده

دختر من موقع شیر خوردن سرش تکون میده شیطون شده و بازیگوش😅😅😅

رفلاکس مث بچه من

شیر خودتو می خوره؟

دل درد داره لابد

رفلاکس 😬

سوال های مرتبط

مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی