منم همینجوره عزیزم
اره بابا پسر من تا ۳ماهگیش هر ۷،۸ روز یک بار پی پی میکرد
دکتر ب من گف اگر وارد روز 3 شد و نکرد مراجعه منم
دراصل اذیت میشن و خوب نیس ولی زیادن کسای که دیرترکار میکنه
طبیعیش هر روز یا یکروز درمیونه
از من ۶ روز نکرده بود امروز اخرش خراب کاری کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.