۶ پاسخ

حتتتتما برو بیمارستان چک بشی ممکنه انقباض باشه

هنین الان پاشو برو دکتر

بله.

عزیزم ممکنه انقباض باشه پاشو برو بیمارستان. منم داشتم بهم امپول ریه زدن

اگ منظمه درد زایمان خدایی نکرده برو بیمارستان ان اس تی بده

برو بیمارستان nst بگیرن که مشخص بشه درد زایمان هست یا خیر

سوال های مرتبط