حتتتتما برو بیمارستان چک بشی ممکنه انقباض باشه
هنین الان پاشو برو دکتر
بله.
عزیزم ممکنه انقباض باشه پاشو برو بیمارستان. منم داشتم بهم امپول ریه زدن
اگ منظمه درد زایمان خدایی نکرده برو بیمارستان ان اس تی بده
برو بیمارستان nst بگیرن که مشخص بشه درد زایمان هست یا خیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.