روغن حیونی بزن بعد نایلون بزار روشون
شبر ک خاست تمیز کن
زخمت درست میشه هر شیر دادنی بعدش بزن
سینتو یکم نازک کن سرش با هاله ک باریک تر بشه
نمیدونمچی جوری بگم متوجه بشی
بعد از نوک سینه جوری بزار دهنش که اول به سمت سقف دهنش بره
اینطوری قشنگ با هاله سینه میگیره
نوک و نمیگیره دیگه
رابط سینه نمیشه استفاده کنی؟
عزيزم منم نوك سينم زخمه و از دردش ميميرم هر كاري هم گفتن كردم اصلا تاثير نداره فقط روغن حيواني بزن نوك سينت روشم نايلون بزار وقتي ميخواي بدي بچه بخوره با دستمال كاغذي پاك كن بده بخوره هيچي نميشه دكترم بهم گفت و از همه مهم تر حتما حتما حتما برو بهداشت مشاوره شير دهي بگير عاليه خيلي كمك ميكنه
عسل بزن نوک سینه هات عالیه
نوک سینه هات بزرگن؟سعی کن نوک سینتوموقع شیرخوردن کامل بندازی تودهنش .منم توبچه ی اولم سینمو بدمیدادم زخم میشد
پماد هیدرودرم بخر بزن رو نوک سینتو دورش نایلون بزار بعد برای هر بار شیردهی پاک کن مجدد بزن
به من دکترم گفت روغن بادام شیرین بزن حتی بچه هم بخوره گفت مشکلی نداره واقعاسخته ودردناک
از شیر خودت بزن رو سینت نایلون فریزر بزار روش بزا بمونه یکم بوی ناخوشایند میده ولی خیلی تاثیرگذاره قبل هرشیردهی بشور شیرتو بده باز همین طوری
کاش منم درد نوک سینه داشتم ولی دخترم میخوابید😭
خودت باید کمکش کنی
خودت هاله رو هم وقتی داره میک میزنه کم کم بکن توو دهنش
تا هنوز کوچیکه یادش بده وگرنه دیگه عادت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.