فقط نوک سینه دهن بچه نباید بذاری اون هاله ی قهوه ای هم باید بره داخل دهن بچه نمیگم همه اش بخشی اش
پماد ماتیلدا من سر بچه اول زدم خوب بود شستن هم نمیخواست اگر می رفت تو دهن بچه اشکال نداشت
مورد آخر تحمل کن تقریبا بعد پانزده روز دیگه درد نمیگیره با مکیده شدن
اولش خیلی درد میگیره دیگه جریان شیر توی سینه هات ثابت بشه درد اش می افته
به این فکر کن تحقیقات ثابت کردن سینه ای که شیردهی داشته نصف سینه ای که شیردهی نکرده در معرض ابتلا به سرطان پستان هست
به خودت بگو این درد شیردهی می کشم صدقه ی راه عمرم بشه سرطان سینه نگیرم
ایشالله هیچکس نگیره ما شیرده ها هم به همچنین
روغن زیتون بزن یا شیر خودتو بمال دورش
روغن محلی بزن خیلی جواب
عزیزم فقط باید طرز شیر دادنت و درست کنی اگه بچه فقط نوک سینرو میک بزنه هم زخم میشه هم شیرت کامل نمیاد و با گذشت زمان کم میشه
من روغن زیتون استفاده کردم عالی بود از پماد اینا جواب نگرفتم
نی نی هم میخواست شیر بخوره تمیز میشینم بعد شیر میداادم
من پماد شقاق سینه هیدرودرم گرفتم هربار شیر میدم میزنم روی نوک سینه هامم پلاستیک کوچیک کندم میزارم.شبر ک میخوام بد مبا دستمال نم دار پاک میکنم میدم .خیلی بهتر شده دردش.نرمم شدن راحت تر میگیره
سلام مریم گلی از عطاری بخر تو اب بجوشون چن بار سینتو. باش بشور عالیه
از من خودش خوب شد
اگه میخوای شیک پوش باشی مارو انتخاب کن با بهترین کیفیت و شیک ترین لباس ها و مناسب ترین قیمت ها😍🥰👗
✅ارسال#رایگان به سراسر کشور
✅ قیمتـــامون که مناسب ترینه🤩👗
✅ تایید روبیکا و کانال رضایت داریم💪🏻
✅ #خرید_با_کیف_پول_امن_روبیکا_داریم
خودت بزن رو لینک ببین تا پاک نشده😎
@tictac_nini_mama2
@tictac_nini_mama2
@tictac_nini_mama2
شیرخودتو بمال خوب میشه
پماد شقاق سینه بخر بزن اینی که من خریدم بعد چند بار جواب داد تا بچه شیر خوردنش تموم میشد می زدم
پماد هیدروم شقاق سینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.