۸ پاسخ

من سه روزه سزارین شدم اخ خیلی سخته زایمان دوممه اصلا درداش متفاوته

درداش قابل تخمل تره برام تا طبیعی من زایمان اولم طبیعی بود باید دو نفر ب زور منو تکون‌ میدادن انقد ک بد بود حالم

قصد بدی ندارم تجربه خودم میگم
ولی باید بلند بشی این ظلم ب خودت راه رفتن هر روز اندازه ی ربع باعث میشه هرچی خون مونده بیاد بیرون
همین تا دستشویی بری و بیای خودت و بچه بشوری خیلی خوبه
تازه اگه یبوست داری خیلی خوبه روزی ی بار باید شکمت کار کنه
مایعات زیاد بخور اب میوه طبیعی اب سیب اب هویج

تصویر

منم هنوز سختمه نشستن وبلند شدن .

اخخ گفتی خیلی سخته پاشدن نشستن مخصوصا میشینی میخوای پاشی اخخ

روی تخت بخاب ک پاشدن و نشستن اسونتره
بچه رو بگو بیارن بدن بغلت شیر بدی
خودت برندار و بزار.
اره این سوختن خیلی بده شیاف بزار

من که سزارین سومم کنارش چندتا عمل دیگه هم انجام دادم ...
خیلی سخته هم نشستن پاشدن هم کشیدگی بخیه ها هم انقباض ها
کلا درد زیاده
تازه عوارض بی حسی هم بود گردن درد و سر درد تازه تموم شده

هنوز بعد شش روز نمیتونی راه بری؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد