دخترا چطوری شیر می‌دین ب نی نی هااا.
نشسته
سزارین

۳ پاسخ

من هم خوابیده هم نشسته

من تا ۱۵ روز نمیتونستم به پهلو بشم چون سزارین بودم ، ولی بعدش که تونستم خوابیده هم بهش شیر دادم

بله نشسته
حتی نصف شب

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️ پناه ❤️👧🏻✨ مامان ❤️ پناه ❤️👧🏻✨ ۱۱ ماهگی