تایپک قبلی امروزم اینجوری شده هنوزم طبیعیه یا ن نگرانم خیلی

تصویر
۱۱ پاسخ

طبیعیه عزیز ب حرف اینو اون گوش مده هیچی نزن روش باز بزار بزار خشک بشه تو پوشک نزار

هیچی نمیخواد
خودش خوب. میشه دختر منم اینطور شد

هیچی بهش نزنی هااااا خودش خوب میشه

شنبه ببرش دکتر ببینه
فقط نافش بیرون پوشک باشه لباسش و هر دفعه خونی میشه عوض کن خودش خوب میشه
فقط دست کاری نکن چیزی نزن

بنظرم ببرش دکتر،دختر منم همینجوری شد نبردمش زیر پوستش باد رفت به سه سالگی به عمل خورد بردم عملش کردم

ناف پسر منم همین طور شده بود
التهاب دورش خیلی بیشتر بود
دکتر گفت پد الکلی بچکون تو نافش تا مویرگای‌داخلیش بسته شه
برا التهاب دورشم‌پماد داد

و گفت تو پوشک نره اصلا

یه دکتر دیگه هم گفت گاز استریل بزار روش که تو پوشک نیفته و تمیز باشه

به هیچ وج هیچی بهش نزن عزیزم بزار خشک باشه و نزار زیاد گریه کنه فشار بیاد ب نافش خوب میشه

فقط باز بذار لباس نذار بیفته روش

ناف پسرمنم همینجوری بود خوب شد هیچی بهش نزن

نه اصلا اتفاقا زودترم خوب میشه

اره بهش یکم سرمه بزن خوب میشه

سوال های مرتبط