۵ پاسخ

تا دو روز تب دارن.پسر منم امروز روز سومش. تا دیروز استامینوفن میدادم نیم ساعت یبار تبشو میگرفتم بالا پایین میشد.دیگه تا فردا تبش قطع میشه. فقط درد و موقع پوشک عوض کردن و شستن دارن ک گریه میکنن

کمپرس گرم نمیخواد منم نذاشتم

منم باید امروز میزدم ک تعطیل رسمیه.انشاالله شنبه باید ببرم😓😢

دیگ امروز خیلی بهتر میشه.فقط حتما کمپرس گرم رو بزار

هر۴ساعت استا بده سختیش همون شب اوله روز دوم هم هر۶ساعت بده اگه تب نداشت

سوال های مرتبط