تا دو روز تب دارن.پسر منم امروز روز سومش. تا دیروز استامینوفن میدادم نیم ساعت یبار تبشو میگرفتم بالا پایین میشد.دیگه تا فردا تبش قطع میشه. فقط درد و موقع پوشک عوض کردن و شستن دارن ک گریه میکنن
کمپرس گرم نمیخواد منم نذاشتم
منم باید امروز میزدم ک تعطیل رسمیه.انشاالله شنبه باید ببرم😓😢
دیگ امروز خیلی بهتر میشه.فقط حتما کمپرس گرم رو بزار
هر۴ساعت استا بده سختیش همون شب اوله روز دوم هم هر۶ساعت بده اگه تب نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.