۲ پاسخ

برو سونو انجام بده معمولا علائم کیست اینجوریه ان شاءالله که اینطور نباشه ولی اگه بود با قرص خوب میشی

شاید دستگاه داری یا قرص جلوگیری میخوری بهت نمیسازه

سوال های مرتبط