دوستان من تو۳۱ هفته رفتم سونو وزن جنین۱۸۵۰ خوبه؟

۴ پاسخ

برای من ۱۷۰۰ بود تو ۳۰ هفته و ۶ روز دکتر گفت کمه... گفت دور سرش و شکمش کمه

فکر میکنم خوب باشه دیروز خانما میگفتن ۱۷۰۰ بوده دکتر گفته خوبه ....کجا رفتی سونو گلم

عالیه

آره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان علی اصغرجونم مامان علی اصغرجونم هفته پانزدهم بارداری