مامانااا
ب نظرتون اسم آیسو قشنگه یا اِلارز ؟؟؟؟❤️❤️❤️

۳ پاسخ

آیسو بهتره

ایسو

به نظرم آیسو روی زبون بهتر میچرخه و تلفظشم قشنگ تره معنیشم قشنگه

سوال های مرتبط

مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۲ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۲ ماهگی
مامان امیرحسین آیسو🩷 مامان امیرحسین آیسو🩷 ۲ ماهگی
مامان آواز مامان آواز ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۳ ماهگی
مامان رستام✨ مامان رستام✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری