۶ پاسخ

میترسم یبوسب بگیره اذیت شه چون خودم خاکشیرخوردم

خیلی استرس گرفتم اخه شیرخودمو بهش میدم الان ۳روزه شبا شیرنان کمکی بهش میدم

مال من شده چهار روز هم نکرده چه‌عجله ای داری

از دیشب نکرده اشکالی نداره که

عزیزم تو نوزاد تا ی هفته طبیعیه
منم دخترم هر سه چهار روز پی پی میکنه

عزیزم تو نوزاد تا ی هفته طبیعیه
منم دخترم هر سه چهار روز پی پی میکنه

سوال های مرتبط

مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۴ ماهگی