۲ پاسخ

ترکیبی با شیر معمولی بده

بچه اولم میخورد ، یبوست نبود

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱ سالگی
مامان آرسام❤️ مامان آرسام❤️ ۹ ماهگی