اره منم هرروز همینجوریم دلم میخواد گریه کنم انقدر از تهوع اذیتم بوها دارن روانیم میکنن
منم اوایل اینجوری بودم .
الانم بعضی وقتا اینجوری خیلی بده
چرا من حالت تهوع ندارم😔 سونوی اولیه هم نرفتم گفتم بذارم سونو قلب برم
حالا روزها هم نمیگذره خیلی دل نگرونم
من وقتی بحث مرغ میشه حالم بد میشه
سونو قلب رفتی؟
من ۱۶ ام وقت دارم اون موقع میشم ۷ هفته و ۶ روز خداکنه تشکیل شده باشه
سلام اره من موقع حرف زدن اونجوری میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.