از دکتر مشورت گرفتی؟
اشکال نداره میتونی عوض کنی الان ک دخترت ماشالا بزرگه منم ی هفته شیرخشک نان پیدا نکردم مجبور شدم ببلاک بدم روز اول اسهال گرفت فقط هم یکبار ولی بعد اوکی شد ولی دیدم واقعا عالیه بهش میسازه تازه یبوست دخترم برطرف شد حالا در کنار نان ب دخترم ببلاک هم میدم ب صورت درمانی بخاطر یبوستش عالیه پروبیوتیک داره نمیزاره یبوست بگیره چون دخترم اهن میخوره یبوست میگیره ولی دیگه ببلاک نمیزاره یبوست بگیره در طول روز دوبار ببلاک بهش میدم بقیش نان میخوره
آره اشکال نداره فقط باید ببینی چه نوع شیر بهش میسازه
سر خود چرا عوضکنی
تپل نیس دخترم
چرا گلم عوض می کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.