سلام خانما ورم کردن پا تو ماه نهم طبیعی ؟

۴ پاسخ

آره
آب و مایعات زیاد بخور
مثلا تو یه رب
یه لیتر اب بخور
خوب میشی

من فشارمم بالا نیست همیشه ۱۰فقط فقطم پاهام ورم کرده در اینام ندارما ولی کلا میشینم ،وایمیستم ،راه میرم در همه صورت پام ورم داره

بله عزیزم

تا حدودیش بله

سوال های مرتبط

مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️و❤️ مامان ❤️و❤️ ۲ ماهگی