۸ پاسخ

تاآخر هفته۳۵

من از 26 هفته قطعش کردم

من ۳۵ بودم فک کنم قطع کردم

با اینکه احتمال زایمان زودرس دارم گفت تا ۳۶ هفته

ب من گفت قطع کن دو روزه نمیخورم

از ۳۶ هفته برای خانمای نرمال ولی اگر احتمال زایمان زودرس داری فک کنم از همین هفته ۳۴ باید قطع کن

به من دکتر گفته بود زایمان زودرس داری وای اسپرین قطع نکرد گفت ادامه بده تا 36 هفته

کلا میگن از ۳۶ هفته نخورید

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی