از چند هفته دیگه آسپرین نخوردین؟

۱۲ پاسخ

من از ۳۴ هفته چند روز

۳۶ هفته

به من گفته از هفته ۳۶ نخور

از ۳۶ هفته و ۴ روز

از دیشب نخوردم دکتر گفت از36هفته دیگه نخورم

منم از امشب نباید بخورم تاریخ دادش برای 10/11 انشالا‌‌‌....

از هفته ۳۶ تموم شد

ب منم دکتر نداده بود برا چی هست اصلا

36هفته

بمن کلا آسپرین نداده بود دکتر

من دکترم گفت تا هفته ۳۵

من از امروز دیگه نخوردم دکتر گفت قطع کنم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا
💙💙💙 مامان ایلیا 💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان والاجان ونداجان مامان والاجان ونداجان ۴ سالگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی
مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی