بچه ها من هنوز هیچی برا نی نی نگرفتم
🥴یکم دعوام کنید زرنگ بشم

۱۴ پاسخ

منم‌نگرفتم

منم‌ نگرفتم😑🤦‍♀️

منم🫠

منم ماه هشتم بودم سیسمونیشو گرفتم

منم نگرفتم

همچنین😂😂😂😂😂

بگیر عزیزم همچیو پیش بینی کن اگه خدایی ناکرده ماهای آخر استراحت مطلق بشی چی؟
بعدشم بارت سنگین میشه نمیتونی بری بازار

منم تا بعد زایمان نمیتونم بگیرم 😂😂

عزیزم قبل از شروع سه ماه آخر برو بگیر و کارات رو انجام بده
من هی گذاشتم دیر تر شد
الان هنوز چیزهای ریز ریز مونده که بگیرم اصلا نه میتونم بشینم تو ماشین نه راه برم
خیلی اذیت کنندس

دلم بچه دوم خواست😂😍🥹

دختر بد چرا برا بچت چیزی نمی‌گیری

منک ب غیر لباس و ساک و کالسکه و اینا هیچی نخریدم بذ همی لوازم بهداشتیش تازه لباساشم کمه هنو جن دست بیشتر نیس

منم نگرفتم😐😂

منم نگرفتم🥴🫣😅

سوال های مرتبط

مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌وچهارم بارداری