سلام
مامانا این امگا 3 خوبه بنظرتون؟

تصویر
۲ پاسخ

امگا ۳ حتما باید بدون جیوه رو بگیرید تو بارداری...

اگ دکترت تجویز کرده حتما خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ᴀʀᴀᴢ👼🏻ꜰᴀʀᴀᴢ🩵 مامان ᴀʀᴀᴢ👼🏻ꜰᴀʀᴀᴢ🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری