۴ پاسخ

به من گفت توی ده سی سی اب و یکم شیر خشک حل بشه

به من کیدیزول داد فرق داره با این؟آخه پودرش ریختم تو همون مایع که خودش داشت دیگه نمیخواد تو آب که حل کنی درسته؟

یک قاشق غذاخوری نیمه پر آب میریزیم توش، به قدری که نوک سرشیشه پربشه

به من گفت روزی یک ساشه پودر ،نصفش صبح همراه با نصف قاشق آب حل کن بده قبل شیر ،نصف دیگشم شب ،روزی دوبار،
من بعضی روزا یادم می‌ره چون حل کردنش حوصله میخواد

سوال های مرتبط