۴ پاسخ

چرا من همیشه همونو میدم از دکتر هم پرسیدم گفت اوکیه همونو بده

اصلا از بهداشت چیزی نمیگیرم

منم مال بهداشت میدم ولی بعضی وقتا خودمم میخرم از دارخانه ولی هر بهداشتی یه جوره میده بیبن بچه ات مخوره ازش

من از اول همونو دادم خیلی هم خوبه دختر دوست داره راحت میخوره

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو ۱ سالگی
مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی