خانوما تب دخترم بالاس یا خوبه؟؟

تصویر
۹ پاسخ

نزدیک ۳۸ هستش عزیزم بالاس

اره

زیر بغلشه؟ از زیر بغل بگیر

لباسش ازاد کن بعد بگیر ازش
اگه همین بود اره تب داره

هنوز کمه
پاشویش کن و لباساش کم کن

لباساشو کم کن شاید گرمشه نوزاد چرا باید تب کنه

نه عزیزم بالا نیست الان ولی مراقب باش

از۳۷.۵ به بالا تبه

آره.

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوهام♥️🔗 مامان دوقلوهام♥️🔗 ۱۵ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان ستاره مامان ستاره ۱۱ ماهگی
مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی