هر ۱۲ ساعت موضعی
عالیه بزن
کرم الوینا هم عالیه برای اگزما
موضعی
هر ۱۲ ساعت موضعی یعنی به اون ناحیه که مشکل داره بمال
ببر داروخونه ک گرفتی میگ....اگ عکس نسخه داری نگاه کن.مشخصه گلم
توهم روزی دوباز هر۱۲ ساعت نوشته
من روزی دوباربود
پسرم پوستش دون دون شد بردم دکتر گفت اگزماست و هر روز با این مرطوب کننده چربش کنم
موضعی
عه راستی اینو دکتر ب دختر منم داد..میگم ب صورتش هم میشه بزنی؟؟تو براچی داد مامان گندم؟؟
هر۱۲ساعت روزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.