من ۰گرفتم دوتا
تندتند عوض کنم نهایتا سه چهار روز اول داره
رامان شد نی نی بالاخره😁
من ی،بسته 0 برداشتم .۶ تا سایز ۱
من دخترم ۳کیلو نیم بود تا دوهفته سایز صفر میبستم
دختر من 3300 بود سایز 1 اندازه بود
سایز صفر ببر
من سایز 0 برده بودم تازه 15 روزگیش استفاده کردم
بسته به وزن بچه باید ببری ببین سونو اخر چند بوده وزنش
رو پوشکا میزنه منتسب چه وزنی
اگر زیر ۳ باشه سایز ۰ بگیر
۱ ببر فر اندامی میشه بچه راحت نیست
من مولفیکس سایز کوچیک ۳تا ۵کیلوبردم
یک بردم یکم بزرگ بود. ولی صفر کیپ بود براش
مولفیکس1
صفر بردم تا ۱۵ روزگی
صفر هم براش بزرگ بود دخترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.