بخاطر کهیر و حساسیت بارداری تو 38 هفته و سه روز آمپول فشار زدن خودم یکسانت بودم از موقعی ک زدن ساعت 12 ظهر تا 24 ساعت بعدش کلا دوسانت شدم و درد پریودی داشتم هر پنج دیقه یکبار
بعد گفتن دیگه طول کشید دکتر کیسه ابمو ترکوند و یکم فشار سروم رو بیشتر کردن تو یکساعت و نیم از دوسانت و نیم فول شدم و زایمان کردم
من با آمپول فشار فراوان زایمان کردم 😂😑 ۱۴ ساعت طول کشید
خیلی درد داشتم مخصوصا آخرش مخصوص ترش زور زدنش چون سر بچه بالا بود خیلی اذیت شدم انشاالله که شما زایمان راحتی داشته باشی عزیزم
سه سال پیش پسرمو باردار بودم تو ۳۹ هفته و ۲ روز ابریزش گرفتم رفتم بیمارستان گفت ۳ سانت بازی هیچ دردی نداشتم گفت برو خونه حموم کن ساک تو جمع کن بیا منم رفتم و برگشتم معانیه کرد گفت ۵ سانت بازی تازه دردام شروع شد دکتر گفت میخای روند طبیعی طی کنی یا آمپول فشار بزنیم منم قبول کردم سرم رو بهم وصل کردن توش آمپول زدن در عرض ۵ ساعت درد تحمل کردم زایمان کردم زایمانم خوب بود
برای من سخت نبود ۳ کلا از شروع درد تا زایمان ۴ ساعت طول کشید
من با امپول فشار تو هفته ۳۵ زایمان کردم.بخاطر اب دور بچم کم شده بود نشتی داشتم .
و ۹ ساعت درد کشیدم و ۲۰ دقیقه اخر امپول اپیدورال زدن
ولی زایمان خوبی بود . بخیه نخوردم با اینکه زایمان اولم بود .
درد کم کم شروع میشه بعد تند تند زمان کم رحم فول ۱۰ سانت شد بچه به دنیا میاد راحت میشی
درداش کم کم شروع میشه
القا میکنه درد رو ب بدنت.. من ی شب کلا قرص فشار دادن بهم روز بعدش امپول فشار زدن دردا هی تشدید میشد و انقباضا بیشتر
تورخدا این امپول ها چرته من درد کشیذم امپول بی حسی زدم فقط یکساعت رو من تاثیر داشت پرید بی حسی دهانه رحمم من ۱۰شد بچه نتونست دکترم طبیعی ب دنیا بیاره اخرم سزاربن شدم
سرم فشار ی جوریه ک باعث میشه دردات منظم بشن دردای مثل پریودی هی میگیرع ول میکنه هی میگیره ول میکنه اخراش ک دیگه خیلی شدیده
منم سوالع برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.