خداروشکر دکتر گفت سر بچه تا الان که پایینه یعنی طبیعی ام😊😉

۱۰ پاسخ

کاش منم باشم😭😭😭

انشاءالله برای منم طبیعی بشه🥹🥹

مال من از همون اول سفالیک بود دیروزم رفتم سونو و معاینه لگنی دکتر گفت سرش قشنگ اومده تو لگنت حالا من خدا خدا میکردم که بچرخه و بریچ بشه که سزارین شم چون از طبیعی واقعا خجالت میکشم ولی چاره ای نیس زایمانم طبیعیه🥲

کاش منو بگهههه پاهاش پایینههه

شما هم دومی رو ناخواسته باردار شدی

تا هفته و روز اخر میچرخه 10بار

خداروشکر انشاالله منم طبیعی باشم

خداروشکر

من منم سفاله اما گف می‌چرخه تا اون موقعه

نمیترسی از زایمان طبیعی؟
پس چرا انقدر من میترسم🥲

سوال های مرتبط