کاش منم باشم😭😭😭
انشاءالله برای منم طبیعی بشه🥹🥹
مال من از همون اول سفالیک بود دیروزم رفتم سونو و معاینه لگنی دکتر گفت سرش قشنگ اومده تو لگنت حالا من خدا خدا میکردم که بچرخه و بریچ بشه که سزارین شم چون از طبیعی واقعا خجالت میکشم ولی چاره ای نیس زایمانم طبیعیه🥲
کاش منو بگهههه پاهاش پایینههه
شما هم دومی رو ناخواسته باردار شدی
تا هفته و روز اخر میچرخه 10بار
خداروشکر انشاالله منم طبیعی باشم
خداروشکر
من منم سفاله اما گف میچرخه تا اون موقعه
نمیترسی از زایمان طبیعی؟
پس چرا انقدر من میترسم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.